I. Изисквания към кандидатите:
-
Образователно-квалификационна степен: Професионален бакалавър;
-
Професионален опит : не се изисква;
-
Компютърни умения- работа с MS Office, Интернет и др.;
II. Отговорности:
-
Отговаряне на запитвания, относно предлаганите от района социални услуги и проекти;
-
Управление на документооборота на електронен и хартиен носител, свързан с изпълняваните от района проекти и социални услуги;
-
Поддържане, систематизиране и актуализиране на документацията, свързана с изпълняваните от района проекти и социални услуги;
-
Кореспонденция по имейл с различни институции;
-
Подпомагане на работните процеси;
-
Участие в екипната работа;
-
Изпълнение на други задачи.
-
Познаване на нормативната база
III. Указания към кандидатите:
-
Необходими документи за кандидатстване:
-
Автобиография /CV/;
-
Документ за завършено образование – копие;
-
Копие от документи доказващи трудовия стаж;
-
Други документи за допълнителни квалификации.
-
Автобиография /CV за кандидатстване се подава в сградата на СО – район „Овча купел” ул. „Любляна“ №50, I етаж – Деловодство или на e-mail address: so_ok@ovchakupel.bg;
-
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за интервю.