Нов, модерен Център за обслужване на клиентите на Софийска вода вече откри врати на партерния етаж на Мега Мол, Люлин 7, бул. Царица Йоанна №15. Центърът обслужва клиентите всеки делничен ден от 09:00 ч. до 20:00 ч. и в събота от 10:00 ч. до 16:00 ч.
УДОБСТВО и ДОСТЪПНОСТ:
Новата локация е съобразена с ключовото си местоположение, достъпно за жителите от няколко квартала в удължено работно време и с удобството да бъде лесно достъпно чрез градски транспорт (топлата връзка с метростанция „Западен парк“, с директен вход от ниво -1, трамвай № 8 и автобус № 310), както и с лек автомобил.
ФУНКЦИОНАЛНОСТ:
За да спести време на клиентите си, новият център на Софийска вода ползва вградена електронна система за поредност на обслужването според необходимата услуга на клиентите, чрез билети и видео екран.
Обновените центрове на Софийска вода са още един етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото „Услуги по вода“, което компанията въведе.
Всичко за предлаганите услуги и възможности от дружеството, включително справки за планирани и аварийни спирания на водата в реално време, може да намерите на www.sofiyskavoda.bg, както и на безплатната ни 24-часова телефонна линия – 0800 1 21 21.